WELCOME● megjöttél:)
Üdvözöllek az újonnan átalaklított wentworthmiller.gp-n! Mint láthatod az oldal a tehetséges színésszel Wentworth Miller -rel foglalkozik. Minél több információt próbálok ismertetni a rajongókkal, és ezeket saját magam írom, továbbá a forításokat is. Mindenféle képi illetve tartalmi másolás TILOS! További leírás a Site Stats-ban a Jogi nyilatkozatban! Az oldal rendelkezik 3 aloldallal: Galéria,IkonbázisésFanlisting! További jó böngészést: Nóra
SITE STATS ● minden a lapról Webmiss: Nóra Theme: Wentworth Miller Opened: 2007.aug.24. Felbontás: 1024x768 URL:click e-mail:click Online Users Jogi nyilatkozat
TAGBOARD ● beszélgess :)
STUFF ● már a boltokban! Prison Break S1-2-3-4
Final Break, RE:Afterlife
PROJECTS ● ezeken dolgozik
The Mourning Portrait Ki: A Fényképész Állapot: előkészület Mi: Mozifilm Mikor: 2011 Honlap: 12
Ismét előkerült egy újabb Comic Con-os interjúrészlet! Ebben kedvencünk nyilatkozik arról, hogy mennyire örül, hogy az embereket érdekli a Resident Evil: Afterlife, mivel minden egyes újabb résznél egyre több időt, erőt és pénzt fektetnek a franchise-ba! Emellett elmondja, hogy lesznek zombikutyák a filmben, pisztolyokkal fog harcolni és, hogy Paul W. S. Anderson és Milla Jovovich mennyire inspirálóak voltak a forgatás során: "Olyan mintha egy száguldó autóban ülnél és lövöldöznél, amit Paul épített és Milla vezeti! Ő a mi Ripley-nk (Alien sorozatok főszereplője - Siguorney Weaver )! "
Találtam egy videót, amely a Resident Evil: Afterlife kapcsán készült kedvencünkkel! Egy belga riporter tette fel neki a kérdéseket, majd elkezdi szóról szóra idézni az egyik ismert jelenetet a Prison Break-ből. Went csak nézi, figyeli a pontos PB szöveget, majd hirtelen egy hatalmas csattanóval zárul az "előadás" ! XD Nézzétek csak meg, többször vissza kell tekerni, mert nagyon vicces:
Ismét hoztam egy friss interjút, melyben kedvencünket a forgatókönyvírásról kérdezik! :) Nagyon érdekes, olvassátok csak:
Wentworth Miller négy évadon keresztül szökött meg különböző börtönökből a Fox sikersorozatában, a Prison Break-ben és most a mozikba is betör, hogy Milla Jovovich oldalán harcoljon a zombik ellen a Resident Evil: Afterlife-ban. A videójátékokon alapuló negyedik film Igaz, jelenleg a színészt jobban érdekli a számítógép monitora és billentyűzete.
Miller jelenleg a minden kreatív energiáját a forgatókönyvírásra koncentrálja. Miután 2009 decemberében befejezte az Afterlife forgatását, hazatért és hirtelen üres volt a napirendje. Azt mondja, hogy egészen addig nem igazán tudta, hogy miért történt ez, amíg el nem kezdte megírni első forgatókönyvét, a Stoker-t, amely egy családi dráma/horror film, melyben egy fiatal lány rég nem látott, furcsa nagybácsija haza nem tér a lány apjának különös körülmények között történt halála után.
„Az ötlet körülbelül négy éve kezdett el körvonalazódni. Azt hiszem, hogy négy éven keresztül hajtogattam magamnak, hogy fogalmam sincs, hogyan kell forgatókönyvet írni, aztán négy hét alatt rácáfoltam magamra” – mondja nevetve Miller.
Szerencsére, nem teljesen ismeretlenül vágott bele a forgatókönyvírásba. „ A Prison Break nagyszerű edzés volt mind fizikai, mind szellemi téren. Örülök, hogy egy ilyen szövevényes történet részese lehettem, ami egyszerre akció-kalandsorozat is, így részben ezért is vállaltam a Resident Evil-t.” Így magabiztosan állhatott a kamerák elé és a franchise főszereplője, Milla Jovovich mellé.
„Tudom milyen érzés, annak a fickónak a bőrében lenni, akinek ennyi minden nyomja a vállát. Nem modnom azt, hogy nem olyan terep ez, amihez visszatérek egy ponton, de jelenleg nagyon élvezek a shotgunnal hadonászni” – nevet a Chris Redfield-et alakító színész.
Még mindig nyomja valami a vállát, de ez leginkább attól lehet, hogy napi 12 órát töltött a számítógép monitora előtt, hogy alig pár hét alatt megírja a Stoker-t és annak előtörténetét, az Uncle Charlie-t.
„Kicsit kikészültem, de olyan élvezetes módon, igaz nagyon koncentráltam. A vállaim szinte a füleimnél voltak, mivel állandóan egyhelyben ültem.” – mondja Miller.
Mit csinál, ha éppen elakad az írással? Leginkább jár egyet a környéken. „Ha akadályba ütközöm és hirtelen elakadok az írásban, akkor jót tesz, ha helyszínt váltok!”
Miller a patinás Princeton egyetemen szerzett angol irodalomból diplomát, sok különböző ember munkáit olvasta már el és most úgy érezte, hogy itt az ideje, hogy elmondja a saját történetét. Első lehetősége az volt, hogy részt vett a Family Guy egyórás pilot-epizódjának írásában, ekkor látta, hogy az írás nehezebb feladat, mint gondolta. „Viccesnek és spontánnak kellett tűnnie. Az én részem a spontán volt. A vicces dologgal nem igazán tudam mit kezdeni.” – mondja Miller.
Íg ezt egy ideig hanyagolta, de annak érdekében, hogy extra írási tapasztalatra tegyen szert, Miller eltette a szkripteket a meghallgatásairól és átírta őket, ahelyett, hogy könyveket bújt volna a könyvtárban a forgatókönyvírásról. „ Olyan az egész, mintha szétszednénk egy autót, majd újra összeszerelnénk abban a reményben, hogy úgy érzed tanultál valamit arról, hogyan is működik az egész. Természetesen tisztelettel közelítettem az írás felé, hiszen egyszerre művészet és tudomány is. Tudtam, hogy vannak bevett formulák, de eltartott egy darabig, míg meggyőztem magam és átugrottam a kerítésen, majd rájöttem, hogy hogy képes vagyok rá.”
Még van egy kis dolga, mielőtt bármelyik forgatókönyve rendezés alá kerülne, így úgy véli, hogy addig megpróbálhat más forgatókönyveket átírni illetve finomítani, mielőtt eladásra kerülnének. És ha mégsem? Hát, akkor a filmbiznisz nem az egyetlen hely, ahová elviheti őket. „Úgy érze, hogy olyan időket élünk, amikor ha írsz egy moziszkriptet, abból hirtelen képregény lesz, majd videójáték, utána Broadway musical, végül pedig jégrevü.” – mondja nevetve. „ Jelenleg csak annyit akarok, hogy odaadhassam a forgatókönyvet egy csapat olyan embernek, akikben megbízom annyira, hogy ahogy ebben az iparban meg lehet bízni valakiben, lássam, hogy elkészítik - és jól készítik el - a filmet, majd utána találkozunk a premieren. Leülök egy adag popcornnal és remélhetőleg kellemesen meglepetésben lesz részem.”
Ma hoztam nektek egy interjúfordítást, mely a 2010-es San Diego-i Comic Con-on készült Went-tel :) Olvassátok csak:
Már egy évtizede van a pályán és emellett belekezdett a forgatókönyvírásba is, ám Wentworth Miller-t a nagyközönség még mindig úgy ismeri, mint az önfeláldozó Michael Scofield, a Prison Break-ből. Ez úgy tűnik, hogy változni fog, hiszen ismét a kamerák elé áll, mégpedig egy nagyköltségvetésű filmben, a Resident Evil: Afeterlife-ban alakítja Chris Redfield-et! A videójátékokban már a kezdetektől jelen volt a karakter, de eddig nem tűnt fel egyik filmben sem. Ám a most végre a vásznon is láthatjuk a kulcsfontosságú szereplőt, aki újra találkozik testvérével, Claire-rel, majd összeáll Alice-szel, hogy együtt küzdjenek az Umbrella Társaság ellen.
Miller-rel egy kerekasztal beszélgetés közben találkoztam az idei Comic Con-on, ahol beszélt arról, hogy milyen érzés egy ilyen hatalmas franchise részesének lenni, mint a Resident Evil, hogyan jött bele a szerepébe (hiszen sosem látta addig egyik filmet sem és nem játszott a játékokkal) és miért olyan fontos a karakterek sorsa a történet szempontjából.
Kérlek mesélj a filmről és a szerepedről! WM: Én alakítom Chris Redfield-et, aki a videójátékokban már a kezdetektől szerepelt, de ez az első alkalom, hogy feltűnik a filmben. Nagy kihívás volt felkészülni a szerepre. Sokat kutattam online és meglepve tapasztaltam, hogy milyen hatalams rajongótábora van a Resident Evil-nek. Láttam a rajongók elvárásait a karakterről és tisztelettel közelítettem az egész RE történet felé. Ez az egész dolog már nagyon régen elkezdődött, az én feladatom az volt, hogy „felugorjak” rá és egy nagyobb egész része legyek. Szeretném úgy gondolni, hogy sikerrel jártunk és a legjobbat hoztam ki magamból
Ha te vagy Claire bátyja, akkor ő miért nem jött vissza és keresett meg téged a legutóbbi filmben?
WM: Ez egy nagyon jó kérdés. A filmben van néhány olyan rész, melyekben újraegyesül a testvérpár. Az, hogy ők testvérek és vállvetve együtt küzdenek, az egy új dolgot visz a történetbe: a családi köteléket. Ez valami olyasmi, amihez a nézők könnyen tudnak azonosulni. A filmben van egy rakás speciális effekt, zombik és robbanások, pisztolyok, küzdelmek. Ám, ha eközben nem törődsz a karakterekkel, akkor ha valami borzasztó történik velük, már nem is érdekel. Szóval fontos volt, hogy kicsit kimozdítsuk a szereplőket, így Chris és Claire újbóli találkozása csak még inkább fokozza az izgalmakat.
A zombik manapság is jelen vannak a popkultúrában. Mit gondolsz, miért ilyen népszerű forrás a horror rajongóinak?
WM: Úgy gondolom, hogy van valami gonosz bennük azzal, hogy ennyire hajthatatlanok és meggondolatlanok, ami renkívül ijesztő, mivel nem lehet őket sem meggyőzni vagy megállítani! A terrornak az efféle támadása a legmélyebb, legsötétebb félelmeinkhez szól azzal, hogy a gonosz támad és nincs semmi, amit tehetünk ellene.
Amikor valami ilyen új dolog része leszel, akkor visszamész az alapokhoz, mint a videójáték vagy önállóan kezeled a mozit?
WM: A kettő kombínációja. Megkértem a producereket, hogy rakjanak össze ez montázst a játék legfontosabb elemeiből, melyek a karakteremmel kapcsolatosak, így képet kaptam arról, hogy ki is ő és honnan jött. Teljesen felvillanyozott az, hogy láttam milyen fontos szerepe van már a kezdetektől a történetben. Ő olyasvalaki, aki már az elején ott volt ennek a horrorisztikus kaland kellős közepén és megállta a helyét. Amikor a filmben feltűnik, már nagyon sok minden van a háta mögött. Teljesen már ember lett, teljesen más célokkal.
Milyen volt az „új fiú” szerepében?
WM: Nagyszerű csapattal dolgoztunk és jelentősen hozzátartozik az, hogy Paul és Milla együtt alkották meg! Paul építette az autót, Milla vezeti, mi többiek pedig shotgunokkal lövöldözünk a köcsiból (nevet). Jó érzés volt felugrani rá és élvezni, ahogy a szél a hajad fújja (nevet).
Volt olyan felvétel az akciójeleneteknél, aminél izgatott voltál?
WM: Ó, igen. A Chris, Claire és Wesker közti végső leszámolás ihletét pontosan a videójátékból kaptuk. Hihetelenül bonyolult és összetett volt a koreográfia, mivel egyszerre három ember mozdult egyidőben. Rendkívül komplikált felvétel, de elégedettek vagyunk vele. Úgy vélem, hogy ez lesz az egyik fénypontja a filmnek.
A 3D-s forgatás kihívást jelentett ennél a jelenetnél?
WM: Igen, sokkal nehezebb „átverni” a közönséget 3D-ben. A kamerák olyan érzést keltenek, mintha ténylegesen ott lenne a néző. Ha megütsz valakit, de nem találod el, hiszen nem akarod megütni a szereplőtársadat, azt a 3D-s kamera észrevesz. És a közönség is! Ez kihívást jelentett számunkra, hogy miképp csináljuk meg a filmet!
Ma három videót hoztam, először is a Tajvan-i MTV intejúját és összefoglalóját láthatjátok kedvencünkkel, majd két másik interjút, melyben Went beszél a karakteréről, arról, hogyan került a Resident Evil-be és milyen érzés 3D-ben forgatni!